Overleg sjabloon:Navigatie opslagmedia
Onderwerp toevoegenUiterlijk
Laatste reactie: 11 maanden geleden door Maarten Rail in het onderwerp Minidisc magnetisch of optisch, of beide
Wil je alle opslagmedia opnemen? (CD, CD-R, flashgeheugen? Kijk even op de (niet-complete) catCategorie:opslagmedium. - Michiel1972 1 nov 2004 23:28 (CET)
Minidisc magnetisch of optisch, of beide
[brontekst bewerken]Minidisc is een magneto-optisch medium maar staat nu onderverdeeld bij magnetisch. De magnetische eigenschap geldt alleen bij opname en er wordt optisch gelezen. Voorbespeelde MiniDiscs worden altijd alleen optisch gebruikt. Indelen bij zowel magnetisch en optisch is logisch, of in geval van 1 optie zou ik optisch kiezen maar mijn voorkeur gaat uit naar beiden omdat tenslotte ook beiden gelden. Maarten Rail (overleg) 10 jul 2025 18:00 (CEST)