Naar inhoud springen

Gebruiker:Cycn

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Deze (voormalig) deelnemer is Spartaan
Gebruiker:Arancycn

Hoi Cycn, je bent goed bezig met je sjabloon-opschoonwerk!! Daarom een welverdiende:

Groet eVe Roept u maar! 17 apr 2009 10:22 (CEST)

Blijk van waardering

[bewerken | brontekst bewerken]

Beste Cycn, je bent echt al jaren bezig met een stofkam door artikelen te gaan en daarin vele kleine, maar o zo belangrijke verbeteringen aan te brengen. Vandaar een welverdiende blijk van waardering:

Bertrand77 (overleg) 3 jun 2012 11:26 (CEST)