Gebruiker:Cycn
Uiterlijk
| Deze (voormalig) deelnemer is Spartaan |
Goed bezig
[bewerken | brontekst bewerken]Hoi Cycn, je bent goed bezig met je sjabloon-opschoonwerk!! Daarom een welverdiende:
- Voor het over een langere tijd blijven doen van vele kleine kwaliteitsverbeteringen aan artikelen of elders.
Groet eVe │ Roept u maar! 17 apr 2009 10:22 (CEST)
Blijk van waardering
[bewerken | brontekst bewerken]Beste Cycn, je bent echt al jaren bezig met een stofkam door artikelen te gaan en daarin vele kleine, maar o zo belangrijke verbeteringen aan te brengen. Vandaar een welverdiende blijk van waardering:
- Voor Cycn, die zich zeer verdienstelijk heeft getoond door jarenlange, constante kwaliteitsverhogende wijzigingen.
Bertrand77 (overleg) 3 jun 2012 11:26 (CEST)


