Overleg:Wilfred Genee

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Naar navigatie springen Naar zoeken springen

Deze tekst is geschreven door **Jennifer**. En is niet gekopieerd van een of andere site. – De voorgaande bijdrage werd geplaatst door 00Jennifer00 (overleg · bijdragen) 22 jun 2005 18:40

Oh ja nog een extra info. Op de meeste sites staat dat Wilfred Genee op 27 juli geboren is, maar dat is onjuist. Het is 27 juni, dus hier staat het juist aangegeven. – De voorgaande bijdrage werd geplaatst door 217.123.15.61 (overleg · bijdragen) 22 jun 2005 19:20

De link van Canal + is veranderd in Canal plus. Op deze manier is de link wel zichtbaar. Wiki213ip 22 jun 2005 19:28 (CEST)
Waarom is alles in verleden tijd geschreven? Gebruiker:tomroes 25 nov 2008 21:41 (CEST)

Feitelijke onzin[bewerken]

Arnhemcity is over alle pagina's deze feitelijke onzin aan het plaatsen: Voor het seizoen 2018/2019 werden afspraken gemaakt om het programma uit te zenden via Veronica. Het bedrijf Talpa TV van John de Mol jr. kocht hiervoor voor vier jaar de rechten.

Graag deze trol stoppen en weghalen.– De voorgaande bijdrage werd geplaatst door 83.81.132.223 (overleg · bijdragen) 17 jul 2018 00:19‎

Uh, welke onzin van welke trol? Groet, Magere Hein (overleg) 17 jul 2018 03:12 (CEST)
Zoals ik ook al op andere plaatsen heb betoogd zijn er geen afspraken noch rechten gekocht! Talpa heeft het trio gekocht om er een soort gelijk programma mee te maken op veronica.
Dat blijkt ook uit het voornemen van rtl om door te gaan met voetbal inside. Dus graag alle onzin van arnhemcity verwijderen en verwijderd houden. 83.81.132.223 17 jul 2018 08:53 (CEST)
Ik ben zo vrij geweest uw bijdrage in te laten springen.
Voor zo ver ik het nader heb bekeken beweert Arnhemcity12 nergens dat Talpa Voetbal Inside heeft overgenomen. Sterker nog: hij schrijft een artikel Voetbal Inside (vernieuwd format) over Voetbal Inside na Genee, Derksen en Van der Gijp. Dat die drie naar Talpa overgaan is een goedgedocumenteerd feit, zie bijvoorbeeld hier en daar.
Proberen andere gebruikers werk te laten doen dat u prima zelf kunt geeft geen pas. Een andere gebruiker zomaar een trol noemen evenmin. Groet, Magere Hein (overleg) 17 jul 2018 09:10 (CEST)
Ik zal het nogmaals quote misschien dat je dit keer wel kan lezen: "Het bedrijf Talpa TV van John de Mol jr. 'kocht hiervoor voor vier jaar de rechten'." dit is feitelijk onjuist.– De voorgaande bijdrage werd geplaatst door 83.81.132.223 (overleg · bijdragen) 17 jul 2018 09:16‎
Die onjuistheid uit het artikel halen is niet moeilijker dan er op deze overlegpagina over klagen. Voel je vrij en ga je gang. Magere Hein (overleg) 17 jul 2018 09:18 (CEST)